czwartek, 5 kwietnia 2012

Będziemy testować

Jak zwykle wieczorkiem usiadłam sobie przy komputerze i pierwsze co zrobiłam, to włączyłam pocztę. I jak zwykle pojawiło się kilka reklam, trochę powiadomień z facebooka i jedna dziwna wiadomość pod tytułem "Gratulujemy". Rzadko w ogóle otwieram takie maile, bo zazwyczaj to jakaś reklama albo wirus. Ale tym razem coś mnie podkusiło. Jakiś czas temu zgłosiłam się do testowania produktów GlySkinCare, o czym już zupełnie zapomniałam. Ale oni nie zapomnieli o mnie :) A to oznacza, że zostałam wybrana do testowania i z niecierpliwością czekam na przesyłkę. Na pewno podzielę się z Wami wrażeniami. Już nie mogę się doczekać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest mój blog i zawiera on moje opinie. Jeśli masz inne - napisz. Pamietaj jednak - komentuj, sugeruj, ale nie obrażaj.