poniedziałek, 14 maja 2012

Zdziwione dzieciaczki - cudaczki konkurs

I stało się. Pogrupowałam ostatnio wygrane rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić. Z tego właśnie powodu ogłaszam mały konkursik fotograficzno - literacki "Zdziwione dzieciaczki - cudaczki".

A zasady są takie:
  • zostaw komentarz pod postem, wraz z adresem e-mail, z którego wyślesz zdjęcie lub historię,
  • umieść na swoim blogu baner informujący o konkursie, z linkiem do tego posta,
  • zdjęcie lub historię wyślij na adres katarzyna_ignaczak@yahoo.com,
  • na Wasze prace czekam do niedzieli 24.06.
  • jeśli nie posiadasz bloga, dodaj post anonimowy wraz z adresem e-mail, z którego wyślesz zdjęcie lub historię. Będzie miło, jeśli podzielisz się linkiem do tego posta na fc lub nk,
  • jeśli nie chcesz upubliczniać wizerunku dziecka, opisz Waszą wspólną przygodę i zdziwienie swojego Maleństwa, albo może wiersz.
Temat, hmm mało sprecyzowany, ale o to chodziło - o dowolność. Zobaczymy jak Wy go rozumiecie :) Może być jedno zdjęcie lub dwa albo jak macie ochotę - kolaż . Na chwilę obecną przewiduje trzy małe zestawy nagród.

 A oto one:


Zestaw nr 1 zawiera:
Dwie pary kolczyków, kubek, krem ochronny na słońce oraz dwie próbki kremu Eveline.

Zestaw nr 2 zawiera:
Dwie pary kolczyków, bazę pod podkład Eveline, bajke-grajkę Miki Mol oraz dwie próbki kremu Eveline.

Zestaw nr 3 zawiera:
Dwie pary kolczyków, tonik Eveline, zestaw do paznokci dla dzieci oraz dwie próbki kremu Eveline.

Ktoś zainteresowany? Piszcie, róbcie zdjęcia, wysyłajcie. Czekam z niecierpliwością :) A jeśli znajdzie się ponad 20 chętnych - zorganizuję jakiegoś  sponsora na czwartą nagrodę.

9 komentarzy:

  1. mama Antka z bloga: pierwsze-kroki.blogspot.com
    barbaratomczak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. mamamisitosi@wp.pl
    a moge 2 zdj bo nie mam na zdj razem dziewczyn bo to czasem nie realne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym, że ktoś ma więcej dzieci :) Pewnie. Czekam na maila.

      Usuń
    2. cos znajde albo kolaz jakis zrobie :) tylko musze poszperac

      Usuń
  3. Wow nagrody super, oczywiście jak coś znajdę to prześle z nagorna@interia.pl link dodaję na swoim porfilu na naszej klasie oraz na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  4. m.jonczak@o2.pl stąd wyślę maila ze zdjęciem.
    to blog na który wrzucę baner: http://mjonphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Biorę udział w konkursie "Zdziwione dzieciaczki - cudaczki".
    mój e-mail: ulkahej@interia.pl
    blog: http://ulkahej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie; czy notes na zdjęciu zestawu nr 2 też jest do wygrania, o w opisie go nie ma.

    Pozdrawiam

    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, zmieniłam zdjęcie, a nie zmieniłam opisu :)

      Usuń

To jest mój blog i zawiera on moje opinie. Jeśli masz inne - napisz. Pamietaj jednak - komentuj, sugeruj, ale nie obrażaj.