środa, 28 marca 2012

Fotoksiążka

Wielkimi krokami zbliża się kolejna rocznica ślubu moich rodziców. Co roku z bratem planuje podarować im coś szczególnego z tej okazji i co roku, budząc się z ręką w nocniku, na szybko kupujemy kwiaty, cukierki albo kubek (ale z nas dzieci). W tym roku postanowiliśmy, że będzie inaczej, przede wszystkim dlatego, że w tym roku rodzice obchodzą 30 rocznice ślubu. Brat wpadł na świetny pomysł stworzenia dla nich fotoksiążki, w której umieścimy zdjęcia rodziców od czasów jak jeszcze sami byli dziećmi, do dnia dzisiejszego. Zdecydowaliśy się na Cewe fotoksiążkę z FotoJocker i to było świetne posunięcie. Program do jej stworzenia dostępny jest na ich stronie. Jego obługa jest dziecinnie prosta, a wiele funkcji daje wiele możliwości. Dumna z naszego wspólnego dzieła, złożyłam zamówienie i oto dziś jest:


Polecam, polecam, polecam. Zdjęcia można dowolnie edytować i ustawiać. Wklejać jedno lub kilka. Wybrać tło i oprawę. A efekt? Książeczka jest śliczna i wygląda tak jak to sobie wyobrażałam. Rodzice obchodzą rocznicę 11 kwietnia i już się nie mogę doczekać kiedy wręczymy im prezent.
Książka na tyle mi się podoba, że chyba stworzę kolejną z chrzcin Antosi :)

2 komentarze:

  1. Witam na blogu:)
    Książka superpomysł. Ile kosztuje ta przyjemność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kosztowała 114zł - kwadratowa 20,5x20,5 w twardej oprawie. Fajny album gdzie zdjęcia się wkleja i wywołanie zdjęć, jak przeliczyłam wyszło dużo drożej.

      Usuń

To jest mój blog i zawiera on moje opinie. Jeśli masz inne - napisz. Pamietaj jednak - komentuj, sugeruj, ale nie obrażaj.