sobota, 31 marca 2012

Innowacyjna biżuteria - rękodzieło

Czy ktoś zna kobietę, która nie lubi biżuterii? Jedna woli pierścionki, inna kolczyki. Ja jestem właśnie jedną z tych kobiet, która bardzo lubi biżuterię. Uwielbiam kolczyki - proste, koralikowe potrafię nawet zrobić sama; broszki i pierścionki. Największy problem jest z pierścionkami, pojęcia nie mam jak można je zrobić samemu. Z drugiej strony - pierścionki są chyba jednym z droższych elementów biżuterii. I tu odkryłam coś rewolucyjnego - firmę LUKATO. Kupujesz jedną obrączkę, która posiada gwint. A później według upodobań kompletujesz topy i nakładki, i sama projektujesz swój pierścionek. Co ich wyróżnia?
  • tworzą własne, autorskie projekty,
  • wyroby są wytwarzane własnoręcznie przez autorów projektu,
  • używają kamieni Swarovskiego oraz pereł Swarovskiego,
  • srebro 925.
Oto przykład:


Proste? Jest tego znacznie więcej, a co za tym idzie - mnóstwo możliwości!


I jeszcze jeden.


Mam nadzieję, że w niedługim czasie stanę się szczęśliwą posiadaczką takie właśnie pierścionka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest mój blog i zawiera on moje opinie. Jeśli masz inne - napisz. Pamietaj jednak - komentuj, sugeruj, ale nie obrażaj.