środa, 21 marca 2012

Witamy!

To dopiero mój drugi dzień, ale bardzo się cieszę, że w końcu podjęłam decyzję o założeniu bloga.
Dziś chcę wszystkim przedstawić moje Szczęście największe ze wszystkich szczęść :)
Oto Antonia, a dokładniej Antonina Julia.


Urodziła się 8 czerwca 2010 roku równo rok po naszym ślubie. Nie planowaliśmy dziecka tak szybko, ale teraz nie wyobrażam sobie życia bez niej. Pewnie jak każde dziecko, raz ma lepszy dzień i chodzi uśmiechnięta, a raz gorszy kiedy marudzi od rana do nocy. Dziś ma ten lepszy :) I właśnie udała się na poobiednią drzemkę - a to oznacza, że mama ma 1,5h do 2h czasu dla siebie. Niestety dzisiejszy czas przeznaczyć muszę na sprzątanie.
A jak Wam mija dzień drogie Panie? Czy coś się zmieniło z nadejściem wiosny?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest mój blog i zawiera on moje opinie. Jeśli masz inne - napisz. Pamietaj jednak - komentuj, sugeruj, ale nie obrażaj.