poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Jakieś dziwne te łyżeczki

Łyżka jak to łyżka. Wiedziałam, że są różne kolory, wielkości i kształty, ale żeby stworzyć coś takiego?



Przedstawiam ostatni produkt, który otrzymaliśmy do testowania czyli Mam Soft spoon. Gdy ją dostaliśmy zastanawiałam się jak z niej korzystać i czy jest w ogóle praktyczna. Okazało się, że nie bez powodu łyżeczka jest tak dziwacznie wygięta. Gdy karmimy swoje maluchy, kąt trzymania przez nas łyżki różni się od kąta wkładania jej do buzi dziecka. Wiem, zaczynam matematyczne i pewnie mało jasne dywagacje. Otóż gdy korzystałam ze zwykłej łyżeczki, jakoś nie zauważałam problemu. Nie było mi przy karmieniu ani super wygodnie ani super niewygodnie. Jednak gdy zabrałam się za testowanie wygiętej Mam, okazało się, że jednak jest wygodniej i jedzenie tak często nie spada, i nawet trafiania do buzi jest łatwiejsze. Co jest jeszcze istotne. Łyżeczka jest plastykowa, ale część do nabierania pokarmu wykonano z dość miękkiej gumy. Także podczas karmienia nie usłyszymy żadnego głuchego metalicznego dźwięku gdy łyżeczka trafi na ząbek malucha. Do tego wyposażona jest w czujnik temperatury. Gdy podgrzejemy jedzonko - łyżeczka informuje nas czy nie jest ono zbyt gorące. Robi to w bardzo prosty sposób - końcówka zmienia kolor. W przypadku naszej łyżeczki w zależności od tego jak wysoka jest temperatura, kolor zmienia się od niebieskiego, przez błękitny, aż do bieli. Biała zrobiła się jak włożyłam ją pod gorącą wodę :)


Mam nadzieję, że widać różnicę. Oczywiście kolor nie zmienia się w sekundę, trzeba chwilę poczekać. Dlatego jeśli nie jesteśmy pewni czy nasza zupka nie jest zbyt gorąca - włóżmy do niej łyżeczkę. Około 15 sekund wystarczy.
Łyżeczki pakowane są w komplecie po dwie sztuki. Dlatego my jedną pożyczyliśmy kuzynce dla jej pięciomiesięcznego szkraba. Oczywiście jej pierwsza reakcja była taka sama jak moja. Duże zdziwienie i brak entuzjazmu ze względu na wygląd łyżeczki. Ale już po pierwszym słoiczku, powiedziała, że raczej mi tej łyżeczki nie odda i kupiła jeszcze jeden zestaw :)
Bardzo praktyczna, jak wszystkie produkty firmy Mam Baby bardzo ładna o intensywnym kolorze. Jak pisałam, sprzedawana w opakowaniach po dwie sztuki za około 26zł. Niestety łyżeczka nie rośnie z dzieckiem. Gdy maluch chce jeść sam, ten kąt nachylenia bardziej przeszkadza niż pomaga. Ale w końcu do łyżeczka do karmienia, a nie do samodzielnego jedzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest mój blog i zawiera on moje opinie. Jeśli masz inne - napisz. Pamietaj jednak - komentuj, sugeruj, ale nie obrażaj.