wtorek, 17 kwietnia 2012

GlySkinCare - krem pod oczy

Jak pamiętacie otrzymałam do destowania krem po oczy firmy GlySkinCare. Dziś mija już piąty dzień stosowania, także mogę napisać kilka słów.

Przedstawiam Hydrating Eye Cream, krem pod oczy (EyePro 3X Complex).


Mam niestety skórę z problemami i nie każdego kremu mogę używać. Z kremu pod oczy GlySkinCare jestem bardzo zadowolona.

Na początek opakowanie.
Mała poręczna tubka posiada na końcu aplikator, dzięki któremu krem łatwo się nakłada. Szczelne zamknięcie umożliwia bezpieczne transportowanie kremu bez obaw, że sie gdzieś wyleje.

Sam krem natomiast:
  • ma bardzo lekką konsystencję (bardziej przypomina mleczko niż krem), przez co łatwo i szybko się wchłania,
  • nie jest tłusty i nie zostawia tłustych śladów,
  • nie ma zapachu przez co nie zawiera niepotrzebnych w składzie pachnideł, które moga powodować alergię,
  • jest bardzo delikatny, w żaden sposób nie podrażnia skóry wokół oczu ani oczu,
  • nie powoduje pieczenia ani łzawienia,
  • stosowany przeze mnie przez 4 dni 2 razy dziennie usunął niemal całą opuchliznę,
  • wyraźnie zbladły moje sińce pod oczami,
  • jest naprawdę wydajny.

Mnie bardzo przypadł do gustu, myślę, że skuszę się na kolejne opakowanie. Skoro krem pod oczy nie wywołał żadnych nieporządanych efektów - zastanawiam się również nad kupnem kremu nawilżającego z tej serii. Ale to narazie plany. Jak się zdecyduję i nabędę - na pewno podzielę się swoimi obserwacjami.

2 komentarze:

  1. sińce pod oczami ?? to coś dla mnie :-) mam bardzo cienka skórę pod oczami, wyglądam jak bym miała podbite oczy ;-/ jak myślisz pomoże ten krem ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sińce do końca nie zniknęły, ale u mnie jakby faktycznie rozjaśniały, to może faktycznie warto spróbować :)

      Usuń

To jest mój blog i zawiera on moje opinie. Jeśli masz inne - napisz. Pamietaj jednak - komentuj, sugeruj, ale nie obrażaj.