poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Piękne dłonie z Dove

Jakiś czas temu firma Dove ogłosiła konkurs. Polegał on na zrobieniu zdjęcia "Nie chowaj dłoni", zainspirowanego filmikiem reklamowym. Konkurs podzielono na dwa etapy. W pierwszym, spośród wszystkich zdjęć jury wybierało finałową 50, następnie to internauci oddawali swoje głosy. I tym oto sposobem moje zdjęcie


zostało wybrane i nagrodzone, najpierw przez jury, a później przez internautów. I tu muszę podziękować Switalisa. To jej ręcznie wykonana broszka przyczyniła się do zwycięstwa. A nagroda nie byle jaka. Oto ona:


Cały komplet kremów do rąk oraz

zestaw do manicure.

Kilka słów o kremach.
Po zimie moje dłonie były naprawdę zniszczone. Tak suchej i szorstkiej skóry już dawno nie miałam. Nie spodziewałam się żadnych efektów po pierwszym zastosowaniu - a tu niespodzianka. Delikatne, gładkie - jak nie moje dłonie. Jestem zachwycona! Chyba w końcu znalazłam coś dla siebie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest mój blog i zawiera on moje opinie. Jeśli masz inne - napisz. Pamietaj jednak - komentuj, sugeruj, ale nie obrażaj.